Sunday, July 26, 2009

School's Surver from Dearest Nick!

1. Nama pengetua/guru besar anda?(kalau xde letak nama pemangku,pastikan ejaan betul)

Puan Salbiah binti Karto


2. Apa yang anda suka tentang sekolah/kolej anda?

Building yang dihias2 very2 canteks! Since 1st day being here puji skola ni..Cikgu2 cni 4sume baik2 n peramahs even baru jek kenal..alhamdulillah…


3. Pukul berapa anda punch card/thumbs print setiap pagi?

Tak punctual aku ni…heheh..tp before 7.30 AM..kalo tersampai lebih 7.30 AM pun tetap tulis 7.30..(jgn tiru aku…hehhehe)


4. Masa anda punch out/balik dr sekolah?

K cepat aje! Kalo jarum jam da ke angka 1 cepat2 kemas meja..hehhehe..tp balik kul 1.30 TGH..


5. Berapa kelas yang diajar?

6 kelas-power tuh..hehe ( 4 Jaya, 4 Cekal, 5 Tekun, 5 Usaha,5 Cekal, 6 Gigih)


6. Berapa period seminggu?

12 periods jek…hheeh(kan praktikum…to NICK: jgn jeles ehhh!!)


7. Pilih satu kelas yang anda ajar yang mempunyai jumlah paling ramai pelajar dan nyatakan jumlahnya...

4 Cekal...Over 40 pupils..penat tuh nk control…hu3


8. Pengalaman paling lucu/memalukan dlm kelas?

Tersasul ckp kltn!! hahha!! Smpi aku sndiri pom tak paham ape yang aku cakap..uish malu2! (tak sepatutnye berlaku beb…hahhha!) :-p


9. Pengalaman paling mengerikan/paling rasa nk marah?

Last week, kelas 5 usaha..aku belasah budak..hahhah! geram!! Ganaz cikgu praktikumtak sepatutnye camni kan..hu3..tp nk wat camne da ilang sabo..hik3)
Dorang tak dengar cakap main2 kat padang smpi ade sowing dak tercedera! Sakit ati nye….

10. Adakah anda seorang guru yang 'bias'?
heheh! bile pikirkan balik...takkk..aku bukan jenis camtuh..untuk orang2 tertetu sahaje tp yang pastinye bukan anak murid..hehhe


11. Adakah anugerah yg pernah dpt di sekolah?

Tak pernah sbb cikgu praktikum..lagi 2bulan jek kat cni..xsempat nk cipta pe2 award hehhe


12. Tugas kat sekolah yg agak 'mencabar'?

Tulis RPH setiap hari sbb aku bukan jenis yang rajin menulis..hahhaha! lagipun rph pj penin nk pk permainan dgn setiap langkah plus sumer gambar2 nk kene lukis..menci ahhh! Skang nip on ader yang tertunggak..RPH smpi 10 Pages siap ngn lukis…ahhh!! Tenzi tol!!!
Lebey suke kerje2 berkomputer n kreatif2..hehhe..buku rph aku penuh ngn bunge2..hehe
(So kire mencabar la bagi aku..neh..lucu ke??)hehhe

13. Orang yang ingin anda tag?
Sume kawan2 cikgu da kene yag…yang tinggal…


Cikgu Salina…tp die xder blog..camne ehhh???

Hheheh
Nti die tengok die kene bayor tag aku neh…hehhe

2 comments:

akubest501 said...

la la la la la...eh..eh...silap...tempat komen ke ni?...aku ingat kan tempat lepak-lepak jer...huhuhuhu...sori...ganah jugok cikgu pj rupanya...betul ke ganah?...erm.....

~Siti Nur Hawa M_S~ said...

Hakhak...meme aku ganah weh...tengok muke meme la tok ganah...:-D

Related Posts with Thumbnails
.

Thanks for visiting

*Nur's Diary*(*_^)